2020. szeptember 24. 20:55 - TGHwinner

Rocket Leauge első benyomás

Igen, a csapból is az folyik, hogy az eddig csak Steamen elérhető Rocket Leauge ingyenes lett az Epic Games Store-on, de ráültem a hype vonatra. Eddig sajnos kimaradt, hogy kipróbálhassam az eredetileg 2015-ben megjelent játékot, de most megtört a jég.

A játékot fejlesztő Psyonix csapatnak nem ez az első próbálkozása az autós focival, ugyanis PS3 exkluzívként jelent meg a Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars 2008 végén. Mondhatni a Rocket Leauge a last-gen, vérszegényebb verziója. Nem kapott nagy reklámot, és a játékmenet/grafika terén is fapadosnak látszódik.
Az Unreal Engine 3 hajtja, így aránylag nem kell nagy vas alá. A játék szép. A szetting, a fényár parádé, a változatos arénák, nem is kell ennél több. Első benyomásra hangulatos a játék, eszméletlenül! Csak azt vettem észre, hogy fél óra alatt 4-5 menetet lenyomtam megállás nélkül. Az elsőre nagyon fura fizika, amivel kergetnem kell a labdát. Nem mellesleg az ellenfél és a csapattársaim is megváltoztathatják a labda gurulásának és pattogásának az irányát, de pont ez az a meglepetés faktor, ami miatt szórakoztató játékról van szó.

Azt sajnálom, hogy nem volt belőle egy Demo, amivel kipróbálhattam volna. A koncepció tetszett, egy videójáték rendezvényen ki is próbálhattam volna, de az elmúlt pár évben picit háttérbe szorítottam a gaminget, így letettem a dologról. Az, hogy egy másik DRM szolgáltatás keretében kell használnom a játékot, engem nem zavar. A Steam-Epic Games Store harc is az emberek hisztije az én részemről, de most nem ez a téma.

Ami miatt még fun lesz a játék, az a Cross Platform lehetőségnek köszönhető. Bátyám egy Nintendo Switch tulajdonosa, ő már a megjelenés óta szerette volna kipróbálni. A Cross Platform lehetőségnek köszönhetően nem lesz akadálya annak, hogy 1v1-ben egymás ellen, vagy 2v2-ben együtt versenyezzünk egy másik csapat ellen. Ő a Switch-en, én a PC-n.

Mivel ingyenes a játék, ajánlom mindenkinek a kipróbálását, anti-foci rajongóknak is! Ülj be a volánba, kapcsold be a biztonsági övet, irány padlógázzal a Rocket Leauge arénája. 

rocket.PNG

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tghwinner.blog.hu/api/trackback/id/tr5416214204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása